søndag 15. april 2012

Påan igjen...


Da skal jeg prøve å komme igang igjen så smått med bloggen da jeg har fått "kjeft" fra flere at jeg bør oppdatere:)

Med oppussing av ny leilighet, flytting, salg av gammel, fredrik i ny jobb og en liten familieforøkelse med en 2 bent så går tiden fort kan man si:)
Utenom det nevnte så har det ikke skjedd mye i det siste.
Hatt en liten periode nå som jeg har savnet Argon utrolig mye igjen. Trodde det på en måte hadde gått litt over til det "vanlige" savnet jeg har av alle tidligere hunder, men neida. Men litt ekstra hormoner i kroppen som sikkert "hjelper" til litt + flyttingen som gjør at jeg finner masse treningsutstyr og Argon sine ting i kjeller og loftsbod så blir det litt ekstra trist.

Men for øyeblikket har vi nok med det vi har og Abby og Oliver tar opp det meste av dagen min. Nå begynner det heldigvis å bli litt mer vår og Oliver er 6uker gammel så nå gleder jeg meg til å få mulighet til å trene Abby mer ute og gå litt mer tur i skogen.
Abby har selvsagt fått masse fine skogturer med Mamma, pappa med Balder og Merete med Mia og Dina. Så hun savner vel egentlig ikke skogturene med meg noe men:)
Meldt oss på litt kurs utover høsten også og håper å få startet med Agilitytreningen nå så snart jeg får klarsignal fra lege om å løpe og hoppe igjen etter en litt tøff fødtsel.
Planen er å kose oss med masse trening i tiden jeg har permisjon:)



1 kommentar:

Merete sa...

Jeg gleder meg også til du skal la gutta være igjen hjemme og komme på trening igjen!
Skjønner deg godt ift Argon - ikke bare lett å finne gamle ting som minner om en av verdens beste hunder! Lykke til med å komme i orden i ny leilighet - og så sees vi på onsdag :o)